donderdag 12 februari 2009

Ding 7,8 en eigenlijk 9

Veel toepassingen bekeken op Flickr. Er is zoveel mogelijk!!! De meerwaarde voor de bibliotheek kan volgens mij zitten in een virtueel kijkje nemen in de bieb. Wel oppassen welke foto's worden gebruikt; er zijn genoeg mensen die absoluut niet met hun foto op internet willen. Een eigen web-log van de bieb is ook een optie. Die moet dan wel regelmatig aangevuld worden en misschien alleen inzetbaar bij speciale acties; tenslotte hebben we al een website met nieuwsberichten en allerlei informatie. Het digitale fotoalbum wordt al ingezet op de website. Jongeren bereik je sneller via Hyves denk ik; maar nu loop ik vast te ver vooruit...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    Ik zat wat in de profielen te sneupen en kwam Ingrid uit Leeuwarden tegen, die met de 23 dingen bezig is. Ik dacht: die ken ik. Vind je het ook zo'n leuke cursus? Ik heb nu net ding 7 af, dus we zijn ongeveer even ver. Ik had mijn man gewarholized en zag dat jij het met een eigen foto hebt geprobeerd. Ik ben erg enthousiast over Flickr.
    Wat raar dat jij ongevraagd foto's op je weblog krijgt. Heb je niet een huisgenoot die je voor de gek probeert te houden?
    Succes nog met de cursus!
    Groeten, Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hinke,
    Leuk dat we op hetzelde punt zitten qua 23 dingen! Er is inderdaad ontzettend veel te ontdekken on the internet! 'k zie je vast binnenkort op een ambassadeurbijeenkomst.
    Groets Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen