woensdag 25 maart 2009

Ding 14

Instant Messaging is een fenomeen waarvan ik al jaren gebruik maak. Dit heeft te maken met mijn vriendinnen die zo nodig moesten verhuizen naar Amsterdam...Chatten is een voordelige manier om bij te "kletsen". Toch gebeurt het nog wel eens dat we besluiten om de telefoon te pakken om elkaar live te horen. Bij het chatten ga je snel doorelkaar "praten" en hoor je de tonatie niet waardoor je elkaar niet altijd goed begrijpt. Jaren geleden ben ik begonnen met ICQ; dit heeft me wel eens een ontmoeting met een onbekende opgeleverd....(zou ik nou nooit meer durven...). Voor deze opdracht heb ik gechat met Al@din van Bibliotheek Zwolle. Deze manier van informatiedienstverlenen kan handig zijn. Wel moet de medewerker van de bieb de tijd nemen voor de chat én snel gaan zoeken naar juiste informatie. Van Zwolle begreep ik dat er veel onzin chat binnenkomt...tja...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten