woensdag 1 april 2009

Ding 19


Met sociale netwerken heb ik al enige ervaring; sowieso met Hyves. Een tijdlang maakte ik gebruik van dit netwerk maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat mijn vriend het niet zo leuk vond dat menig ex-vriendje op deze manier contact zocht...en natuurlijk is mijn relatie 100000 x belangrijker dan m'n zogenaamde 'vrienden'.Dit is precies wat mij tegen staat met sociale netwerken; alsof je beter bent met veel vrienden..Wat ik wel grappig vind is het voorbeeld van Balkenende die via Hyves jongeren om een mening vraagt over de AOW-leeftijd. Hyves kan dus zeker een functie hebben op deze manier! Persoonlijk heb ik niet zoveel met Hyves.

Netwerken die gerelateerd zijn aan studie of werk vind ik nuttiger. Voor het project Online ambassadeurs ben ik lid geworden van een netwerk van allemaal ambassadeurs. Handig om ervaringen met elkaar te delen. Voor deze opdracht heb ik me aangesloten bij 23 Dingen Ning. Het lijkt me wel leuk om over ervaringen van andere cursisten te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten