zondag 5 april 2009

Ding 20



Ik kan me nog goed de tijd herinneren dat wij thuis een radio als deze gebruikten!! Er is veel veranderd de laatste 25 jaar. Voor deze opdracht heb ik rondgekeken op het account van 23 dingen bij last.fm. Zelf een account aanmaken doe ik deze keer niet; ik verzuip in al die web 2.0 diensten die ik toch niet allemaal blijf gebruiken. Helaas kreeg ik bij het snuffelen bij last.fm steeds deze melding: We’re sorry, but our database servers are currently overloaded. Please enjoy a quick cup of tea and then try refreshing this page. Even geen muziek dus..toevallig had ik bij een vorig ding deze dienst al uitgebreid bekeken. Op deze manier muziek luisteren is ontzettend handig maar ik blijf toch mijn eigen cd's draaien i.p.v. digitale radio draaien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten