woensdag 11 april 2012

Ding 30

In Google Books geavanceerd gezocht met het woord koolhydraten (momenteel een interesse van mij). Verschillende boeken gevonden bijv: Kijk op koolhydraten en Gezondheid voor dummies. Op deze manier kun je heel veel verschillende teksten bekijken. Het valt op dat actuele romans niet beschikbaar zijn.

Grappig verhaal van bibliotheek Kennemerwaard! Ik zou ook raar opkijken als iemand dit deed in de bieb.

De link naar Google-ebooks werkt niet, melding: Google Play, het door u opgevraagde document is niet beschikbaar in uw land..?

Dan maar de Gooreader installeren en even uitproberen; het ziet er goed uit. Persoonlijk ben ik geen liefhebber van lezen vanaf een beeldscherm (de e-reader kan mij ook niet bekoren) en zeker niet allemaal oude boeken...

(Foto:nl.spiderpic.com)

1 opmerking:

  1. Ha Ingrid,
    Laat die koolhydraten niet een al te grote hobby van je worden...
    Maar wel een mooi zoekwoord! En in dit geval ga je waarschijnlijk toch voor iets actueels. Jammer. Tsja, en hoe zou je zelf reageren bij zo'n actie als in Kennemerwaard vraag je je dan af...
    Ik ben intussen ook al wat linkjes tegen gekomen die niet werken, erg vervelend. Als je met de rechtermuisknop op eigenschappen klikt, kun je de url kopieren en plakken. Ik kort deze dan vaak iets in, op die manier lukt het via een omweg soms toch de link te bekijken.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen