woensdag 18 april 2012

Ding 31


(foto:lawlesslotski.nl)

Weer een nieuwe term geleerd! Van Google streetvieuw en Google maps maakte ik al vaker gebruik als we op vakantie zijn of in een onbekende stad vertoeven.
Aangezien mijn dochter in mei met school naar Londen gaat wilde ik tubejp.co.uk gaan bekijken maar de virus scanner verbrak de verbinding dus die link was niet echt gezond...!!!

Waar ter wereld op Picasa gespeeld; geen indrukwekkende score voor mij....
Muziek op de kaart en Poëzie op de kaart; allemaal mooie voorbeelden van mash-ups!!
Watwaswaar bekeken, Historiekaart.nl bestond niet meer behalve als App.
Utrecht van boven vond ik ook wel wat hebben.Mooi om te zien hoe je dingen in elkaar kan laten overlopen.

Al met al geloof ik dat toch Google maps mijn favoriet blijft!!

1 opmerking:

  1. Hoi Ingrid

    Bij mij werkte de link naar de Londense tube wel goed, maar toen ik in google op de trefwoorden "tube london mashup" zocht, kreeg ik bij deze site ook de melding "deze site kan schade aanbrengen aan uw computer". Vreemde zaak en wel jammer, want als je dochter in Londen zit, zou zo'n site een prachtig hulpmiddel zijn om de stad te verkennen.
    Veel toepassingen die je hebt bekeken zul je zelf niet gebruiken, maar iets af weten van het bestaan van dergelijke mashups is leuk toch?
    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen