dinsdag 1 mei 2012

Google maps en streetview

Zoals al eerder benoemd maak ik veel gebruik van deze mogelijkheden (zie mash ups). Op vakantie, in een vreemde stad of op zoek naar een willekeurig adres. Mijn vriend werkt bij DHL en moet soms onverwachts ritjes rijden en pakjes bezorgen op een plek die hij niet kent. Vaak kijkt hij dan vooraf ook op maps. Reserveren we een vakantiehuisje dan zoeken we deze voor de tijd ook op; leuk om te zien waar je terecht komt. Dochter gaat naar Londen en verblijft vier nachten bij een gastgezin; het adres zoeken we op!
foto: ictoblog.nl Op de website van BNWF staat bij elke vestiging een link naar maps; makkelijker zoeken en mooie service voor de klant! Nou dames ik ben wel uitverteld, ik heb weer een aantal dingen opgestoken en weet weer beter wat er allemaal te koop is in de digitale wereld. Mijn twitter account houd ik aan voor als mijn dochter zonder mij op vakantie zijn..

1 opmerking:

  1. Hallo Ingrid,
    Ik zie wel, dat je al heel veel weet van deze toepassingen en er ook gebruik van maakt.
    Goed om te lezen dat je tijdens deze cursus weer van alles geleerd hebt.
    En blijf je dochters maar volgen via twitter!
    Groet Yntskje

    Groet Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen