dinsdag 1 mei 2012

Twitter

Gister moeilijkheden met het plaatsen van een nieuw bericht en nu begrijp ik waarom; Blogger is veranderd en de lay-out en gebruikswijze is anders...lastig zo op de valreep nog even een andere manier van bloggen ontdekken.... Maar goed, ik heb een Twitter account aangemaakt en een paar dagen uitgeprobeerd. Voor mijn gevoel heb ik niets te melden op social media dus veel heb ik niet getweet. Wel verschillende personen gevolgd. Leuke anecdote: dochterlief van 16 is bij festival op koninginnedag haar beurs kwijt geraakt. Balen, haar ID-kaart zat er ook in. Pinpas geblokkeerd en personeelspas V&D geblokkeerd..en toen zat ze op Twitter en ja hoor, een tweet van ene Anne die haar beurs heeft gevonden!!! Dan ben je weer blij met deze sociale media.
Foto:noorderkempen.be

1 opmerking:

  1. Hallo Ingrid,

    Je schrijft dat je persoonlijk niets te melden hebt op twitter en dat geldt natuurlijk voor veel mensen. Voor bedrijven is het toch wel een mooi medium om nieuws te delen. Je bent zo wel op de hoogte van het laatste nieuws. Een mooi voorbeeld hiervan is Rijkswaterstaat die twittert over de actuele toestand op de wegen.
    Moeten we ons als bibliotheek ook niet meer profileren op twitter? Ik zie dat de meeste clusters dat al wel doen!
    Fijn dat je dochter op deze manier haar beurs terug heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen